loader.gif

Pomoc a FAQ

 

NAKUPOVANIE – najčastejšie otázky

1. Poskytujete nejaké zľavy?

Áno. Takmer na všetky univerzitné produkty, uvedené v našej ponuke, platí zľava minimálne 5% z odporúčanej maloobchodnej ceny (to je cena, za ktorú tovar dostanete bežne v obchodoch). Okrem toho v súčasnosti bežne poskytujeme aj dodatočnú zľavu 2% pre študentov, učiteľov a iných držiteľov kariet ISIC, ITIC, EURO26

2. Ak je pri tričku uvedené, že ho posielate do 7 dní, znamená to, že do 7 dní budem mať tričko doma?

Doba dodania, ktorá môže byť pri každom produkte iná, je vždy orientačná. Znamená, do koľkých dní tričko odovzdáme doručovacej spoločnosti (pošta, kuriér). K tejto dobe teda treba pripočítať 1-3 pracovné dni, koľko trvá doručenie tvojej zásielky. Ak si si vybral osobný odber, tvoja objednávka je pripravená na vybranom odbernom mieste, zvyčajne hneď na druhý deň po jej vybavení.

3. Čo znamená, keď je pri produkte uvedené, že je vypredaný? Dokážete mi ešte taký produkt zohnať?

Ak je pri produkte uvedené, že je vypredaný, znamená to, že náš dodávateľ už nemá na sklade žiadne ďalšie produkty. Preto ti tento produkt už nedokážeme zabezpečiť. Ak je pri produkte uvedené, že sa chystá nová edícia, znamená to, že produkt momentálne síce nie je možné zohnať, ale dodávateľ pripravuje doplnenie skladu.

4. Je možné na univerzitnom portáli university.sk nájsť aj produkty univerzít, ktoré sa nenachádzajú vo vašej ponuke?

Áno. Nie je to však vždy jednoduché a nie vždy sa nám to podarí - ale snažíme sa. Informujte sa na e-mailovej adrese: objednavky@university.sk 

5. Posielate objednávky aj do Českej republiky a zahraničia?

Áno. Vybavovanie takejto objednávky sa však môže výrazne predĺžiť, najmä kvôli dlhším dodacím dobám Slovenskej pošty pre zásielky do zahraničia. Taktiež je s tým spojené výrazne vyššie poštovné (rádovo stovky korún), ktoré je Vám účtované vždy podľa aktuálneho cenníka Slovenskej pošty.
Spôsoby platby sú taktiež obmedzené: na dobierku tovar posielame len do Českej republiky, treba však počítať s poštovným minimálne 10,00 EUR + poplatok za dobierku 200 Kč. Pre zahraničné objednávky odporúčame spôsob platby CardPay (on-line úhrada kartami VISA, EuroCard / MasterCard), pri ktorom Vám okrem samotného poštovného nevznikajú žiadne ďalšie náklady. 

6. Musím nakúpiť nad určitú hodnotu?

Rozhodne nie. Na portáli www.university.sk nie je stanovená minimálna suma objednávky. Pokojne si môžeš kúpiť aj len jedno tričko za 5,00 EUR. (Avšak vzhľadom na poplatky za doručenie je vždy výhodnejšie objednať si naraz viac produktov.)

7. Ak si objednám viac produktov, ktorých dodanie je rozličné (napr. jeden má 7 dní a druhý 21 dní), pošlete mi ich postupne?

Iba ak si to budete želať. S postupným posielaním sú totiž spojené náklady, a uvedené poštovné platí len pre odoslanie jednej zásielky. V prípade, že si objednáš viac titulov s rôznymi dodacími dobami, pošleme ti ich až vtedy, keď budeme mať na sklade všetky alebo naši dodávatelia ich budú mať pripravené na expedíciu.

8. Uvádzate ceny vrátane DPH?

Áno. Všetky ceny uvedené na stránke v časti eSHOP, sú vrátane príslušnej DPH (10% na knihy, 20% na ostatný tovar, ak nie je na faktúre uvedené inak). Sme platcovia DPH, ak ste teda firma, môžete si uplatniť vrátenie DPH a dať do nákladov produkty / tovary a služby, ktoré súvisia s predmetom Vášho podnikania.

 

VSTUPENKY – najčastejšie otázky:

1. Potrebujem k lístkom aj doklad o zaplatení, viete mi ho vystaviť?

Vstupenky, ktoré si si zakúpil sú daňovým dokladom.

2. Ako si vytlačíme vstupenky, zakúpenú na www.university.sk?

Pred vytlačením vstupenky odporúčame skontrolovať postup a nastavenia na tlačenie vstupeniek. Vo všeobecnosti však platí, že vstupenku po jej uhradí dostaneš do tvojej emailovej schránky, ktorú máš uvedenú vo svojom profile, vo formáte PDF. Ten si následne stiahni do svojho počítača a bežným spôsobom vytlač na laserovej tlačiarni.

3. Uhradil som si vstupenky cez internet, ale stále ich mám v časti "Moje vstupenky" ako nezaplatené, čo s tým?

Proces úhrady nebol ukončený korektne. Môžeš nás kontaktovať na adrese info@university.sk. Tvoju platbu dáme overiť do banky a následne ťa budeme kontaktovať.

4. Zabudol som svoje prihlasovacie údaje a keď sa registrujem nanovo, tak mám oznam , že mailová adresa už bola použitá. Viete mi pomôcť?

Stačí, ak klikneš na prihlasovacej obrazovke na „Zabudol si heslo“ a po výzve zadáš svoju emailovú adresu, ktorou si sa registroval a ku ktorej máš prístup len ty. Na ňu automaticky dostaneš systémom vygenerované nové heslo, ktoré môžeš použiť pri novom príhlásení. Po prihlásení sa, ti odporúčame heslo zmeniť v časti „Zmena hesla“ v tvojom profile.

5. Je možné si vstupenky na podujatie, ktoré je Prešove, vytlačiť aj vo Zvolene?

Áno. Internetový portál www.university.sk nemá žiadne obmedzenie, ktoré by ti bránilo, aby si si svoje zakúpené vstupenky mohol vytlačiť kdekoľvek, kde je internetové pripojenie. Aj v zahraničí.

6. Mám záujem o vstupenky na podujatie, akým je festival Pohoda v Trenčíne, kde si ich môžem zakúpiť ?

Na všetky podujatia, ktorých usporiadatelia sú partnermi www.university.sk, sa vstupenky predávajú aj cez náš internetový portál www.university.sk. Uhradiť vstupenku na podujatie je možné online, platobnou kartou alebo prevodom na účet. Následne, po potvrdení úhrady bankou, ti príde automaticky vstupenka do tvojho emailu, môžeš si ju vytlačiť na laserovej tlačiarni a pobaliť sa na tvoj obľúbený festival.

7. Kamarátka si kúpila 2 vstupenky na predstavenie, ale už o vstupenky nemá záujem (napr. z osobných dôvodov – rozišla sa s frajerom). Kde a ako ich môže vrátiť?

Vstupenky sa dajú vrátiť iba v prípadoch, že podujatie bolo zrušené alebo zmenené.

Upozornenie: Na vstupenky sa nevzťahuje zákon č. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom a zásielkovom predaji. Viac informácií nájdete v VOP - TU.

8. Kde môžem vrátiť vstupenky, ktoré je zrušené alebo zmenené?

Ak nastane takýto prípade, vstupenky sa dajú vrátiť iba tam, kde boli zakúpené, ak pokyny neurčujú inak. Výnimkou je online platba t.j. pri platbe cez internet, ktorej vrátenie je možné iba písomnou žiadosťou zaslanou na reklamacie@university.sk. My veríme, že takéto ťažkosti nebudete musieť riešiť.

9. Chcem si uplatniť zľavu na podujatie, ktoré organizujú moji spolužiaci, ako sa to dá ?

Informácie o zľavách týkajúcich sa priamo podujatí, o ktoré máš záujem, je možné vidieť priamo v pozvánke – pri cenách. Na 99% podujatí, na ktoré sa predávajú vstupenky na našom portáli www.university.sk je možné uplatniť zľavu ISIC / ITIC / EURO26.

10. Bola sme na podujatí, ktoré bolo zrušené a nikto mi nedal vedieť o zrušení, ani na mieste konania nebola žiadna informácia o zrušení, prečo?

V prípade zrušenia alebo zmeny predstavenia informujeme všetkých zaregistrovaných / prihlásených účastníkov na podujatie, na ktorých sme pri takomto podujatí mali kontakt. Ak by si ale do budúcna chcela byť informovaná o takýchto zmenách, odporúčame ti pri registrácií vypĺňať a pravdivo uvádzať emailový kontakt, prípadne telefónny kontakt. Za informácie o zrušení, prípadne zmene podujatia na mieste konania zodpovedá usporiadateľ. Portál UNIVERSITY.sk nezodpovedá za priebeh a organizáciu samotného podujatia. Na základe zmluvného vzťahu o sprostredkovaní s usporiadateľom zabezpečí len predaj vstupeniek.

11. Omylom som poškodil/vyhodil zakúpené vstupenky, môžete mi vystaviť nové?

Pri vstupenkách, ktoré boli stratené (zničené, vyprané, ukradnuté alebo inak poškodené), ak vieme presne identifikovať majiteľa vstupenky, je možné po dohode s usporiadateľom za poplatok vystaviť DUPLIKÁT, prípadne potvrdenie o zakúpení konkrétneho miesta. Presne identifikovať majiteľa vstupenky vieme v prípade, ak si si vstupenky zarezervovali alebo online zaplatil. Kontaktuj nás na emailovej adrese info@university.sk